Randevu Alma

Eğitim Detayı

Amaç: Katılımcıların randevu alma performansını arttırmaktır.

Katılımcı Profili: İlgili tüm çalışanlar

İçerik Başlıkları:

  • İnsan beyni nasıl ikna olur?
  • Etkilenme ile iknanın arasındaki farklılıklar nedir?
  • Ne zaman etkileme yetkinliğimi ne zaman ikna yetkinliğimi kullanmalıyım?
  • Müşteri ile görüşmede hangi duyguyu ortaya çıkarmayı başarabilirsem randevu almam daha kolaylaşır?
  • Farklı görüşme seviyelerine göre hangi stilleri kullanmalıyım?
    • Sekreterle görüşürken
    • Karar verici ile görüşürken
    • Telefonda görüşürken
    • Yüz yüze görüşürken
  • Yapacağım ön hazırlık insanları ikna etmede nasıl işime yarar?
  • Karar vermeyi kolaylaştırıcılar nelerdir ve nasıl kullanabilirim?
  • Olası itirazlarla pozitif olarak nasıl başa çıkabilirim?
  • Eski alışkanlıklarımı bırakıp tüm bu yeni yetkinliklerimi nasıl yeni alışkanlık haline dönüştürebilirim?
  • Uygulama